Söndag


{har blivit helt såld på mintgrönt, så fräscht på nåt sätt!}

Gårdagen blev inte alls som jag hade tänkt mig. En kollega fick åka hem från jobbet och ta hand om sin sjuka sambo, och vips så var även tjejmiddagen inställd. Jahapp, promenad hem för att hämta träningskläder och sen cykla tillbaks igen då tänkte jag. Men nepp, då skulle vi istället hem till Emils kusin med familj - det blev en riktigt trevlig kväll. Vi gjorde grillspett, spelade spel och satt ute under filtar halva natten och pratade. Kände mig lite duktigt som tackade nej både till glaserade munkar och glass i strut med strössel, men kände mig inte så sugen och ännu mindre eftersom jag inte hade tränat nåt! Lite tungt att gå upp i morse men solen skiner så jag är glad! Nu ska jag ta min matlåda under armen och cykla till jobbet, och efter det ska jag äntligen få träna igen! :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback