Dagens träning

Dagens pass blev med ben- och rumpfokus. Cyklade som vanligt mina 2 km till gymmet, och sedan värmde jag upp med 5 minuter på crosstrainern. Sen blev det benpress och vadpress följt av knäböj med pilatesboll mot vägg, utfallssteg och "kissande hunden". Cablecrossen blev nästa redskap, insida, framsida och utsida lår och rump-press. Avslutade med en kvart på cykeln för att pumpa ut det sista :)

Tänkte bara kika om ni vill att jag skriver mer detaljerat om mina träningar, antal reps och vilka vikter jag använder osv? :)


{skulle mer än gärna vilja trycka upp ett linne med detta tryck!}


Kommentarer
Jennie

Nej TYVÄRR inte! :(



1. Jag bor själv..(tråkigt att LAGA mat o äta själv)

2. Orkar inte att det ska ta massa tid att laga (jag vet, man kan göra storkok o matlådor en dag då man är ledig, men då gör jag hellre annat!) Har ju två jobb + vill hinna träna emellan, så hinner/orkar inte lägga tid på det. O diska stekpannor o grejer..

3. Min mage mår bättre av mer "raw food" än tillagad och jag tycker det är (oftast) godare också.

4. Jag gillar att njuta lääääänge av maten och det kan man inte göra om maten ska ätas VARM. då måste man gå o värma på den hela tiden, haha!

5. Men om jag blir bjuden så uppskattar jag såklart maten oavsett tillagning. Älskar grillat på sommaren!



Blogg: http://www.misshart.blogspot.com
2012-05-18 @ 06:49:03
Jennie

p.s. tycker inte att du ska skriva mer detaljerat med reps mm. det är DET som JAG tycker e tråkigast att läsa på "tränings/hälsobloggar" o orsaken till varför jag slutar läsa dom sen :P Men det e för att jag inte vill köra som nån annan för jag känner alltid efter vad som känns bäst för MEJ när jag tränar o hur jag vill köra, men det e bara min åsikt. ;) D.S.



Blogg: http://www.misshart.blogspot.com
2012-05-18 @ 07:09:59
livetoday

nja shorts på gymmet är jag också lite "rädd" för men absolut när jag ska springa/ åka inlines så åker dom på :)



Blogg: http://livetoday.webblogg.se/
2012-05-18 @ 10:03:10




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback