Vårnytt




Nya saker i min garderob. Koftan är helt underbar - var lite skeptisk till fransarna först med jag gillar dem mer och mer! Tänker mig den i sommar till ett par ljusa jeansshorts, åh vad jag längar dit! Jeansen är riktigt blå-blåa, mer än vad bilden visar. Och jag lyckades trycka ner rumpan i ett par 34or! Liiite trånga över benen men om några veckor är jag någon centimeter mindre och byxorna lite uttöjda :) De är dessutom perfekta i längden på mig, eftersom de egentligen ska vara "ankellånga".

Nu ska jag ge mig på hemmagjord pizza - botten och allt. Resultatet dyker upp här om en timme eller två ;)


Kommentarer
Carro

Va det inte du som inte gillade den koftan? ;) haha!



Blogg: http://livingmystory.blogg.de
2012-03-01 @ 21:21:26




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback