Puh!

Så var denna vecka också till ända! Gårdagskvällen blev lite kaosartad, vi hamnade till slut på festen men efter bara en timme eller så kände både sambon och jag att vi nog ätit något skumt. Magen var inte på topp men som tur var verkar vi ha sluppit magsjuka iallafall ;)

Min syster kom ner ifrån Åre igår och ska bo här en vecka ungefär, så imorgon när jag har varit på massage (åh, längtar!) så ska vi in till stan en sväng och kika på balklänning till henne och lite kalasprylar till mig, det är ju bara en vecka kvar till min födelsedag nu! :)

Jag hann riva av ett ordentligt magpass efter jobbet idag då gympan blev inställd, körde slut på mig själv och det var såå skönt! Träningen blir verkligen som en drog - jag vill bara ha meeer! Älskar att längta till gymmet och hoppas att den känslan håller i sig länge, länge.

Nu ska jag hoppa i säng, massagen är klockan 10.00 så det blir ingen sovmorgon för mig!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback