Härlig onsdag!

Jag startade dagen med 5km löpning, duschade på gymmet och mötte sedan upp Carro för att ta tåget in till stan. Vi kikade i butiker och åt lunch på McDonalds - prime chicken fick fylla min mage idag, riktigt mumsig faktiskt! Efter det var det dags för det vi egentligen åkte in för, nämligen piercing-studion Barbarella. Jag har länge varit sugen på att pierca naveln, och nu när jag kommit halvvägs på min vikt-resa så kändes det som en bra belöning! Förhoppningen är att det har läkt lagom tills jag är färdig - dvs om ca 10-12 veckor - och jag då kan köpa mig ett riktigt fint smycke som markering :)

När vi kom hem från stan bytte jag snabbt om och gick sedan ner till gympahallen, självklart i min nya snygga jacka! Jag kom hem vid 9, lagade äggröra, bacon och broccoli till middag och nu har jag kraschat i sängen! :)


Kommentarer
caroline

Sv; Nej, dom första kulorna va goda sen smakade det lite tvål nästan! Haha :D Ja, den va riktigt god!



Blogg: http://livingmystory.blogg.se/
2012-03-15 @ 18:33:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback