Birthdaygirl!

Helgen har gått superfort och jag har hunnit med massor med saker! Igår bakade vi cupcakes, jag tränade, var hemma hos mamma i nya lägenheten och sedan hem och laga middag innan tjejerna kom över för vin och mys! Syster har tagit massor med bilder hela veckan så det borde dyka upp ett par här så småningom. Imorse var det upp rätt tidigt, baka bullar och tårta innan släkten kom hit på fika :)

Presentskörden var helt awesome! Jag fick verkligen allt jag önskade mig och lite till!


Snyggaste väskan från Adidas, träningslinnen från Nike och Adidas och Escada Island Kiss fick jag av min underbara älskling! Jackan som jag så gärna ville ha låg i ett paket från svärfamiljen, syster hade snappat upp att jag ville ha Make-up stores brush cleaning soap, av morbror med familj fick jag en snygg och stilren matvåg och mormor & morfar kom med en våg som inte bara mäter vikt utan även fettpocent, benvikt och muskelmassa - perfekt nu när jag börjat styrketräna! Den söta burken med texten "Godsaker" fick jag av mina fina vän Carro., och av mina andra vänner fick jag jättefina blommor och massor av godis! Av mamma fick jag ett "presentkort" på en heldag i stan med någon typ av underhållning och middag, men det tar vi senare i vår när värmen är här :)

Nöjd tjej? JA! :)


Kommentarer
Caroline zwedberg

Va fina! Gud va kul! :D



Blogg: http://livingmystory.blogg.se/
2012-03-12 @ 13:48:16




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback