Äntligen!

Äntligen funkar blogg.se's app igen! Vi har det bra på semestern, har hittills avverkat skåne och ett besök i köpenhamn. Nu befinner vi oss mitt i översvämningarnas småland. I förrgår regnade det något helt otroligt och vattennivån i ån nedanför huset har stiget något helt galet. Grannens hus är står helt i vatten, och både SVT och TV4 är här och filmar bara någon meter bort. Som tur är ligger huset en bra bit upp på en höjd så det är ingen fara för oss. Däremot har E kunnat sitta och fiska på tomten idag, helt otroligt! Imorse började jag dagen med en löptur på drygt 4km, kunde dock inte ta den vanliga rundad för det var så mycket vatten på sina ställen. Men solen sken och det var jättevarmt, så jag duschade i utomhusduschen och hoppade sedan direkt i poolen! Helt underbart! :)


Kommentarer
jennie

Jag som trodde du hade slutat blogga helt! :P
Hoppas ni inte drabbas för mkt av vädret!!



Blogg: http://www.misshart.blogspot.com
2012-07-11 @ 13:40:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback