Önskelistan

På söndag är det 3 veckor kvar tills jag fyller år. 22 hela år blir jag då. Knasigt det där, känner mig exakt likadan nu som jag gjorde när jag var 18. Men tiden går ju och äldre blir man - snart kommer jag väl hoppa jämfota av lycka när jag får visa leg på systemet! Iallfall så har jag funderat lite på vad jag önskar mig, och jag har faktiskt flera konkreta önskemål i år. Tidigare har jag mest önskat mig presentkort på IKEA och så till lägenheten, men nu vill JAG faktiskt ha en del saker :)



En matvåg - för att göra det lättare att hålla koll på hur mycket jag egentligen stoppar i mig varje dag.
En snygg träningsväska som rymmer mycket - jag fick kasta min fina, vita Puma-väska när Valencia kissade i den..
Favoritbyxorna från Nike - älskar, älskar, älskar dem! Skulle kunna bo i dem om det inte vore för att de behöver tvättas ibland. Ett par till att byta med hade varit guld!
En våg - ja jag vet, vikten är inte allt, men peppen man får när den visar några kilo minus är oslagbar!
Favoritparfymen som är på besök i limited edition - hade denna för några år sedan, och jag vill ha den igen! :)


Kommentarer
caroline

Härligt! Vilken fin blogg :) Kul!



Blogg: http://livingmystory.blogg.se/
2012-02-17 @ 21:30:15
Anonym

sv: Det lät super smarrigt :D



2012-02-19 @ 19:14:52
ENDENISE

det var jag :)



Blogg: http://endenise.se
2012-02-19 @ 19:15:02




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback