Svett



Sedan jag började träna hårdare i början av året har jag märkt en sak. När jag tränar så svettas jag sjukt mycket. Och det verkar som att ju mer jag tränar och ju mer vältränad jag blir - desto mer svettas jag! Förut kunde det bli små fläckar på ryggen på mina linnen, that's it. Men nu, alltså det är vattenfall från nacken och ner mellan tuttarna, längs hela ryggen och ner i brallorna. För första gången i mitt liv så kan jag både se och känna svettdroppar, inte bara lite fukt i pannan. Och vet ni vad? I Love It ♥ ! Ju mer jag svettas desto hårdare vill jag jobba. Det känns som att all skit i kroppen rinner ut genom mina porer, alla slaggprodukter såväl som alla negativa tankar, stress och jobbigheter. Svetten blir min "release" - nuet är allt som existerar och jag vill aldrig sluta svettas!


Kommentarer
jennie

Kul!! Jga har precis samma tänk och samma erfarenget som du! Och nu, när jag börjat springa på löpbandet på ALLVAR och med små intervaller också, så nu svettas jag - på riktigt! =)

Så himla skööönt! Jag vill KÄNNA att jag har tränat skiten ur mej!



Blogg: http://www.misshart.blogspot.com
2012-05-16 @ 20:31:45




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback