Påfyllning

Dagarna går galet fort nu när de i princip består av jobba, äta, träna, sova. I tisdags körde jag och Carro ett pass med mycket mage och rygg, lite rumpa och axlar, direkt efter jobbet. Kom väl hem vid kvart över nio och då var det dags att laga middag och sedan sova. I går jobbade jag 8.30 - 17.00, snabbt hem och svänga ihop en carbonara (jag vet, jag var lat, stressad och hungrig!) och sedan ner till gympahallen. Som vanligt hade jag knappt några gymnaster där, bara en enda. Men vi körde på och både hon och jag fick som lite PT-tid :)

I dag är det jobb 12-19 och sedan ben/armpass på gymet med Carro! Känner att jag måste inhandla lite mer träningskläder nu när jag kör var och varannan dag, jag hinner ju inte ens tvätta i den takten! Svängde ihop ett litet kollage med plagg från H&M, har dock ingen aning om kvaliteten på dessa, men ska förhoppningsvis iväg en sväng i helgen och känna lite på plaggen. Löning imorgon ju! :)

  

Speciellt linnena på övre raden vill jag spana in, riktigt bra pris måste jag säga!

Kommentarer
Johanna

Byxorna har jag, och de gick sönder i dragkedjan i benen efter typ tre träningar :/ Synd, för jag tyckte om dem jättemycket!



2012-02-24 @ 11:58:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback