5:23

Dagen gick inte riktigt som jag hade tänkt mig. Två träningspass var inplanerade, ett på gymmet med benfokus och sedan skulle det bli lite löpning och NTC-styrka med gympa-tjejerna..
Men, runt lunchtid kände jag hur det började trycka i huvudet och lagom tills jag slutade klockan tre så var migränattacken här. Det var bara ta sig hem, ta en tablett och lägga sig i ett mörkt, tyst rum. Jag lyckades somna och sov i nästan två timmar, och när jag vaknade var värken i princip borta.

Efter lite mat i magen så kände jag mig pigg igen så jag drog med sambon ut på en promenad. Vi gick ner till vattnet men höll på att bli uppätna av myggen så vi vände fort. Nu är vi hemma igen och har parkerat i soffan. Nya tag imorgon igen! :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback