Paniik!

Ikväll skulle vi gått ut och ätit middag i stan med min moster och morbror, men min kusin har varit magsjuk i veckan så vi styrde om det till hemmakväll med middag hemma hos dem. Men under dagen fick jag ett sms om att min moster nu också blivit dålig. Supertråkigt då det är typ 5e gången vi får skjuta upp denna middag! Iallafall så betyder det att vi fick kvällen fria och kan gå på en av mina kompisars födelsedags-galej. Kruxet är att det är ett tema-party, 50- och 60-tal.. VAD SJUTTON SKA JAG HA PÅ MIG?!

Funderar på hår och make i denna stil, men jag har inga höghalsade, A-linje klänningar i gult eller orange.. Och svart känns så tråkigt. Usch, jag hatar att inte ha koll, är ett rikigt kontrollfreak innerst inne. Egentligen spelar det ju ingen roll, det blir nog en kul kväll oavsett vad jag har på mig, men ändå! 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback