- 6 kg

Jag är numera nere på 63kg på vågen.. 6 kilo lättare än jag var för 2,5 månad sedan. Tiden har gått så fort, och på ett sätt känns det som att jag alltid har levt såhär. Det har jag inte, men nu finns det inget annat sätt för mig. Jag vill bara äta bra och god mat, och träna hårt hela tiden :) Jag har ju t.o.m lyckats hålla mina viktmål trots födelsedagsfika i massor och liten dipp på träningar den här veckan! Vill man så går det ju.. Läste ett bra citat häromdagen på Pinterest: It's not that hard - either you do it, or ju don't!

Nu har jag precis avslutat en av mina favvofrukostar - tunt knäckebröd med philadelphia vitlök&örter, en skiva skinka och ett salladsblad, skulle kunna äta ihjäl mig på det! Iallafall så ska jag nu bege mig mot jobbet, och efter det blir det nog ett litet cardio-pass med Carro :)

Kommentarer
Carro

Du är så duktig! Snyggast på beachen 2012! :D



Blogg: http://livingmystory.blogg.de
2012-03-18 @ 10:41:17
Tess

Tack vännen! Ja det kommer vi lätt vara ;)



Blogg: http://justmakethechange.blogg.se/
2012-03-19 @ 00:03:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback