Under 65!

Igår var vi hemma hos Emils morbror och åt middag, vi hämtade mat från pizzerian och jag tog en kycklingsallad med fetaost - mums! De hade en våg också så jag var ju tvungen att väga in mig; kom vi på efter middagen och lite popcorn framför mello, 64.8 hamnade den på, och sist vägde jag mig på tom mage. Men jag är under 65! Det är nog 3-4 år sedan jag vägde som jag gör nu. Alltså har jag gått ner 4.2 kg på 7 veckor, enligt mig en ganska bra takt om jag ska kunna hålla detta sen!

Något som är ännu roligare är att jag har minskat 3 tum-storlekar. I mellandagarna köpte jag dessa ursnygga byxor på GinaTricot i storlek 30, men de hade blivit på tok för stora så jag sålde dem till en kompis. Igår när vi var i Kista blev jag sugen på ett par nya och hoppade in i provrummet med en 27a, och efter liiite kämpande kunde jag knäppa dem! Det är sånt man blir glad av!

 


Dessa - fast med silverdragkedjor istället för guld.


Något som gjorde mig mindre glad var när vi var inne på H&M för att kika på linnena i det här inlägget, det fanns bara storlek M och L men på en docka satt ett grönt i storlek S. Jag frågade om de inte kunde ta ner det till mig - men det kunde hon inte? Jag fick ingen bra förklaring heller utan bara ett nej? Sjukt dålig service! Det är väl bara dra på dockan något annat så länge som vi brukar göra i vår butik?! Åh jag var så arg! Så morse tänkte jag att jag får väl beställa från deras hemsida utan att ha provat ändå, men då var det leverans i slutet på April - och jag behöver ju dem nu!

Idag står det träning på schemat - mage, axlar och ben! :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback