Tio tomma

Har nyligen gjort slut på flera av mina skönhetsprodukter och tänkte dela med mig lite om vad jag tycker och tänker om grejerna :)

1. Body butter, Mango & guava, 39:- på Ica. Krämigt kroppsgunk med god doft, gör det den ska men ingen wow-faktor. + för priset dock :) Köpa igen? Ja, ska nog bunkra upp inför sommaren.

2. L'oreal triple active nutrition, för torr hud, ca. 99:- lite varstans. Bra kräm som återfuktar min torra hy fint. Lite tråkig doft men absolut värd att köpa. Köpa igen? Ja, till vintern :)

3 & 4. Body butter, Victorias Secret, Amber romance & Berry kiss, ca 149:- i Sverige. L O V E in a jar. Älskar dofterna och konsistensen på krämen, det enda minuset är att om man klär på sig för snabbt lämnar dem vita fläckar på kläderna.. Och att de tar slut. Köpa igen? Så fort jag får tillfälle, dessa beställde jag från den amerikanska webshopen och det blev ganska dyrt.

5. Garnier roll-on anti dark circles, 89:- på t ex Ica. Köpte denna i januari förra året och den räckte ganska precis ett år, och då har jag använt den nästan varje dag. Känns skön, täcker lagom och jag har redan börjat på tub(?) nummer två! Köpa igen? Om inget bättre dyker upp innan dess :)

6. Everyday minerals semi-matte base, i färgen Fairly Light, 139:- på brallis.se. Passar min bleka hy som handen i handsken och ger mig den täckningen jag vill ha till vardags. Vill inte täcka mina fräknar helt :)Köpa igen? Även här har jag redan påbörjat burk nummer 2!

7. L'oreal triple active comfort toner, 69:50 på t ex Lindex. Kombinerar denna med rengöringen i samma serie och jag älskar dom! Ansiktsvattnet hjälper till att ta bort de sista sminkresterna och förbereder huden för ansiktskrämen. Köpa igen? Tror att jag har tömt åtminstone 5 sådana flaskor hittills, it's a keeper!

8. Lumene Vitamin C+ dry skin comfort radience cocktail, ca 199:-. Mja, härlig doft och mysig rutin, men jag tror inte att den gjorde varken till eller från på min hy. Skön dock som liten extra kick när jag var som torrast i vintras. Köpa igen? Nej jag tror inte det.

9. Maybelline the smoother primer, 149:-. Jämnar ut hudens yta och ser till att min foundation håller längre. Skön konsistens och den gör sitt jobb bra! Köpa igen? Jag har några burkar och tuber att använda upp först, men sedan är det mycket möjligt :)

10. MaxFactor Ageless elixir 2 in 1, 169:-. Foundation och serum kombinerat i en skön kräm med medelhög täckning. Färgen passar mig perfekt och jag behöver väldigt lite för att få det resultatet jag är ute efter. Köpa igen? Japp, har redan införskaffat mig en ny flaska!




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback